En ny dag

Tänk att vakna upp utsövd en fredagsmorgon och få se det här istället för det där gråa diset som har belägrat vår stad de senaste veckorna. Idag har jag bara några småärenden att uträtta innan det är dags att på allvar förbereda sig för en utflykt till Dackehallen. Både jag och den nyblivna pappan känner att det inte lockar att gå ut på stan ikväll, så det verkar som om vi hanar hemma hos honom efter matchen och förhoppningsvis tar det relativt lugnt. Det här är en fredag som har goda förutsättningar att bli en väldigt god fredag.


Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Som MFFare har jag lärt mig att alltid ha ångest inför matcher mot lag man bara ska slå. Det förtar till och med glädjen över eventuell seger. Hoppas jag inte överför den "kunskapen" till mitt vinterliv som TAIFare och kan njuta av denna fredag.



BTW: Får man önska att man kan klicka på bloggens namn för att komma till förstasidan? Nu kan man bara klicka på lilla "till bloggens startsida", och jag klickar varje gång på bloggnamnet för jag aldrig lär mig att inget händer då

2009-11-13 @ 14:44:32
Postat av: 1923

Jag har nog tyvärr inte tillräckligt inflytande över blogg.se för att de ska tillåta mig att ändra i deras bloggverktyg. Tyvärr.

2009-11-14 @ 18:50:42
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0