Kämpa Tingsryd!

  • 1-1 efter första, och både enligt taif.nu och smp så är det hyfsat jämnt. Jag kan inte låta bli att fundera på hur viktig målskillnaden kan bli i den här serien. Det finns ju en chans att fler än ett lag stannar på de där 24 poängen som vi eftersträvar. Och då skulle jag bli väldigt, väldigt besviken om vi skulle råka missa en eventuellt allsvensk plats på grund av ett par plusmål hit eller dit.
  • Varje år när det vankas födelsedag så kommer samma ångest krypande. Det vore kanske dags att styra upp sitt liv och börja göra lite nytta? Nu känns det väldigt mycket så i alla fall. Dags att sluta rumla omkring som en jävla slashas.
  • Nu fick jag besked om att det verkar som om vi tydligen har biljetter till matchen mot Nord-Korea på onsdag. Det, om något, ser jag verkligen fram emot.
  • 1-1 uppe i Pirates/Vipers - Nybro. Visst vore det bättre med bortaseger än med hemmaseger, men i vanlig ordning får man väl sitta här och hoppas på oavgjort. Skulle vi förlora idag så är ju Nybro-seger att föredra dock. Med andra ord ser jag helst att Örebro inte vinner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0