Gam sa hamnida



Korea har nog aldrig varit så färgat i Grönt och Vitt som det är för tillfället.



Det blev fotboll igår kväll som sagt. Suwon Blue Wings avfärdade Kashima Antlers väligt enkelt och vann till slut med 4-1 i en match som höll förvånansvärt låg klass. Vi konstaterade dock att det helt klart blir fler fotbollsmatcher för oss. Vi har tio minuter till arenan, det var relativt billigt och Suwons klack höll bra låda. Kvällen fortsatte på lokal och avslutades med karaoke långt in på småtimmarna.




Jag skapade en playlist på youtube. Passande låtar när man är bakfull och saknar svenska flickor.

På temat "Det är kul att inte alla känner alla mina sidor"-temat har jag en ny historia. En skrev precis till mig på MSN; "Väcjö Lakers är typ klara för elitserien eller något. Inte för att du någonsin har pratat om ishockey men jag tänkte att du som Växjöbo borde vara stolt." Jag var tvungen att bestämt men vänligt förklara läget och att mina sympatier ligger hos Tingsryd AIF. Svaret kom, "Jaha. Jag har sett ditt nyckelband med Tingsryd, men jag trodde ju det var ett fotbollslag".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0