Heaven can wait

  • När det tar närmare tre timmar att köra från Karlskrona till Växjö så inser man att man nog trots allt har kommit lite fel. Emmaboda var visserligen fint så här års, men inte riktgt vad jag var sugen på efter en lång dag i Blekinge. Efter många krokar runt om i småland var jag dock till slut hemma.
  • Heja Tingsryd!
  • Slöa framför TV´n var det fruktansvärt länge sedan jag gjorde. Därför spelar det ikväll inte någon roll att SVT visar en mer än lovligt dålig Bruce Willis-rulle. Jag mår i vilket fall som en kung.
  • Jag håller på Tingsryd som ishockeylag, inte som ort. Av samma anledning har jag därför inga problem med att säga att Karlskrona är en väldigt småtrevlig och gemytlig sommarstad.
  • Olofström. Hur de än har lyckats så ser deras värvningar helt klart intressanta ut. Det kanske kan bli ett gångbart höst-lag även i år...
  • Jag förstår inte hur någon vettig människa kan hålla på Real Madrid. Jag förstår inte hur någon människa intresserad av fotboll kan försvara deras strategier. Det enda glädjande i frågan är väl att deras Galacticos-uppvisningar sällan slutar med så vidare mycket framgång.
  • ...å andra sidan, jag skulle aldrig få för mig att säga att Ljungby har något som helst av värde. De känslorna sitter helt klart djupare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0