Designförslag

Enligt taif.nu har förvisso Elite Skybar redan börjat byggas. Men jag kan inte låta bli att komma med lite förslag på andra eleganta skybar´s runt om i världen. Vi har helt klart en hel del att leva upp till, så om vi nu ska bygga en Skybar så är det bäst att vi gör det ordentligt. Det håller inte med något halvfabrikat, nu är det ända in i kaklet som gäller.


Berlin


Hong Kong


Hong Kong igen.


Dubai gör den glansiga stilen.


Kuala Lumpur har helt klart en storslagen Skybar


Manilla har en bar som hade gjort sig fin på Dackehallens tak...


...frågan är hur behaglig den hade varit vintertid. Jag är tveksam.


I Indien finns också en trevlig Skybar.


Bangkok.

Vilken är din favorit-skybar? Rösta bland kommentarerna så mailar jag in rätt svar till TAIF. Själv föredrar jag det första Hong Kong-exemplet. Men var och en har ju sin smak. Rösta på!

Kommentarer
Postat av: E

Tänk, nu är det nyhetstorka på hockeyfronten man får verkligen anstränga sig för att hitta något med TAIF-anknytning. Skrev ett liknande inlägg igår, men du hade verkligen hittat bättre bilder än mig.

2009-07-10 @ 08:53:40
URL: http://tekning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0