På augusti den fjärde

  • Så var vi framme. Äntligen börjar en ny säsong och äntligen ska jag få komma till Dackehallen igen. Om man läser hur övriga lag har sett ut på sina premiärträningar så verkar vi få det svårt. Det är många som är pigga trots att det är så tidigt på säsongen, kommer bli riktigt tung att möta och kedjor som redan hittar varandra riktigt bra. Med tanke på hur oerhört mycket (hm...) det går att utläsa från en första träning så räknar jag med att Tigrarna presterar på topp ikväll.
  • The girl and the robot, fortfarande en sjukt jävla bra låt.
  • På tal om innebandy så ryktas det om att vi har fått in en ny målvakt som tydligen är ett stort hockeyfan. Dock har det visat sig att han håller på helt fel lag. Tydligen håller han på ett lokalt regnbågs-lag. Jag är nog så illa tvungen att redan imorgon sätta ner foten och förklara att vi inte accepterar några clown-fasoner i mitt omklädningsrum. I mitt lag håller man på Tingsryd AIF eller inte på någonting alls. Därmed basta!
  • 93-åringen hade tydligen åkt polisbil igår. Själv tyckte han inte att det var så speciellt, men det fanns andra som inte uppskattade det riktigt lika mycket.
  • Förra säsongen så hade jag med mig närmare 15 man från innebandyn till Dackehallen när jag ordnade partybuss till fredagsmatchen mot Kungälv. Det säger i alla fall en del om mitt innebandylag tycker jag.

Kommentarer
Postat av: Mohammed

Du är sjuk i huvudet. Får inte folk hålla på vilket lag man vill?

Pajas. Lev i nuet.

2009-08-04 @ 10:15:41
Postat av: nyfiken

det är inte så att han råkar bo ca 20km öster om växjö?

2009-08-04 @ 13:15:31
Postat av: nyfiken

asså, 93-åringen.

2009-08-04 @ 13:16:06
Postat av: 1923

Nej då, han bor i sitt trevåningshus på Väster i Växjö.

2009-08-04 @ 13:19:33
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/
Postat av: nyfiken

ok, då vet jag. :)

2009-08-04 @ 15:46:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0