Jag fick chansen, du gav mig chansen...

  • "de små små orden är svåra ord och dem enkla orden är hårda ord...", sjunker kent i låten Chans. Vad de säger är ungefär att det är enklare att vara negativ än positiv. Det är ord som blir aktuella nu när TAIF.nu svarar för högklassig hemsida med intervju efter intervju, jag ser ingen tacka för god läsning direkt. Det kan vara värt att tänka på Gorillan m. fl.
  • Nu när 93-åringen har börjat ägna sig åt att åka polisbil så kanske han inte har tid för att gå på ishockey. Jag ska ringa honom imorgon och informera om att Tigrarna spelar nära hans hemmaplan för en gång skull.
  • Först Ordförande Persson följt av Kvarteret Skatan, en högklassig SVT-kväll. Vi får hoppas att kvällens avsnitt är det där min gamla klasskamrat dyker upp i en roll. Jag väntar med spänning,
  • Träningsvärken? Jodå, den är närvarande i väldigt hög grad. Av erfarenhet vet jag dessutom att det alltid värker mest andra dagen för mig så det blir en hård morgon om ett par timmar. Det är tur att man har något att se fram emot och lite öl att lindra med framåt eftermiddagen.
  • Det är ungefär som med vädret, folk bara klagar...

Kommentarer
Postat av: Gorillan

Känner mig hedrad över att bli omnämnd på din blogg 1923 ;-)

Självklart är jag glad över att det börjat hända saker på hemsidan, men även brist på klagan kan vara ett godkännande så gott som något.

Sen kan man ju alltid vända på det, hade det blivit en uppryckning om det INTE klagats högljutt? :-)

2009-08-07 @ 16:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0