Grönt och vitt blod i min familj...

Jag hade ett samtal med 8-åringen idag på MSN angående matchen igår;

Jag: var du på ishockey igår?

8-åringen: ja

Jag: hur var det?

8-åringen: det var jättemycket folk,  3400.

Jag: ja, hur var matchen då?

8-åringen: braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Jag: mm, synd att jag inte var där

8-åringen: kolade du på darton? på matchen

Jag: japp, jag såg den

Jag: men det är inte riktigt lika roligt

8-åringen: det var spännande

8-åringen: dom vann med  3-2 mot örebro

Jag: jag vet, väldigt bra

Jag: hur var stämningen i ishallen då?

Jag: skrek de mycket?

8-åringen: det var ett väldigt tryck, klacken sjöng hela tiden

8-åringen: vi stog precis under klacken

8-åringen: man fick knappt plats

8-åringen: kan du se publiken på datorn

Jag: japp, men jag såg inte er

Jag: var mormor med?

8-åringen: ja

8-åringen: hon skrek mest av oss

Jag: jag kan tänka mig det

8-åringen: så här; "AHHHHHHH!!!"

Jag: haha

8-åringen: ja roligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0