Skynda att älska!

TAIF.nu har äntligen fått sig en nödvändig ansiktslyftning, men det finns fler sidor som skulle kunna behöva det. Imorgon är det dags för utdelning av det från Erik Clarbergs minnesfond till den TAIF-junior som har gjort insatser inom juniorhockeyn i Tingsryd och som speglar de egenskaper som karakteriserade Erik; god lagkamrat och kompis, flitig, lojal, målmedveten, samt med ett gott uppförande både på och utanför rinken. Jag brukar alltid bli rörd varje år när priset annonseras i högtalarna och Eriks systrar Anna och Sofia Clarberg går in på isen för att lämna över priset. Men vad jag tycker är lite tråkigt att minnesfonden inte kan få en egen flik på taif.nu och ett utseeende som är värdigt 2012. Just nu likar det mest ett mishmash av olika typsnitt och storlekar skrivna i ett word-document. Jag förstår att minnessidan för Erik Clarbergs familj inte får plats på taif.nu, men jag tycker gott att just det sidan för själva minnesfonden och tidigare pristagare kunde snyggas till lite. Det förtjänar den.
***
Det snackas om laddningar på puben både i Uppsala och i Ängelholm inför kommande bortamatcher. Mer info och spånande finns i gruppen för TAIFare med mer än 10 mil till Dackehallen.
***
Mycket intressanta Dokument utifrån om Palestinas eventualla nya ledare Jabril Rajoub, samt Filip och Fredriks härliga Får vi följa med blir mitt tisdagssällskap. Mer romantisk än så blev inte årets alla hjärtans dag för min del. Men som de flesta andra med fötterna på jorden så anser jag att den fjortonde februari egentligen inte är viktigare än någon annan dag, och att dagens datum inte innebär någon extra anledning att visa kärlek. Älska bör man göra varje dag. Innan det är för sent.
***
På tal om dåliga hemsidor. Det är mycket Emma Igelström just nu har jag noterat. Men idag twittrer hon om att Mörrums hemsida är dålig. Att omklädningsrummen luktar illa nämnet hon inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0