Vi hade en gång en kung...

Vissa saker känns för bra för att vara sant. Och vissa saker händer bara i USA. Men det här var ganska häftigt trots allt.
***
Någon som vet var Matt Davidson håller hus nu för tiden? Så vitt jag förstår är han inte klar för någon klubb. Sitter han och väntar ut något sent och lockande anbud, eller har han flyttat hem till Flin Flon och lagt klubban på hyllan? Någon sa Belfast, och om det stämmer så tror jag inte det dröjer länge innan vi har en grönvit delegation på väg till de brittiska öarna. Kombinera det med ett Old Firm så har vi en grönvit resa som inte skulle gå av för hackor.
***
Vår ledmotivsångerska Marit Bergman blev igår mamma. Väl värt att notera i all enkelhet.
***
På friidrottstävlingar brukar det vara vanligt att de tävlande försöker klappa igång publiken innan de ska kasta eller hoppa. Det har jag sett på TV. Men det inte så lätt för de tävlande i Daegu. Dels hackade Koreanerna inte på omedelbart, och när de väl började klappa så valde ljudansvariga att ständigt dränka klappandet genom att spela "TAIF is Life" med Opus. En fin och trallvänling låt givetvis, men det kändes inte riktigt som rätt läge för den klassikern.
***
Men någon på forumet skrev nu något om Norge för Miljonmannen. Jag antar att det inte vore en resa som skulle lokar fullt lika mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0