Sept. 22, 2011

Överrock, var är du när vi behöver dig?
***
Just nu är vädret perfekt i Korea. Solen skiner men den där värmen och luftfuktigheten som gjorde sommaren olidlig har passerat. Nu är det perfekt för att kunna använda shorts, luvtröja och solglasögon. Det passar mig strålande!
***
Nu bråkar lokalmedia uppenbarligen om vilka som ska få sitta i knät på Lakers.
***
Hade jag inte varit på en farsartad musikalisk cabaret i köksmiljö ikväll så hade jag bloggat lite mer. Men nu blev det ett par öl på eftersittningen så jag känner att det nog är bättre att jag går och lägger mig och låter bloggandet vänta till imorgon. Ha en trevlig kväll! Har ni inget bättre för er så kan ni ta er till Dackehallen för att se J18 möta Nässjö HC, alternativt följa den på swehockey.

Kommentarer
Postat av: Notis

De flesta vet väl att Janne G och A Öhman är kompisar. Inte konstigt om SR och Lakers samarbetar

2011-09-23 @ 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0