Också ett uppvaknande

Ja, det blev visst ett jävla uppvaknande. Bokstavligt talat. Jag vaknade inatt och gick på toaletten. När jag ändå var vaken kunde jag inte undvika att slå på datorn för att se hur ishockeyn gick. 1-6! Godmorgon! Det ska aldrig vara okej att förlora med såna siffror, inte på hemmaplan. Inte i Dackehallen. Jag vet inte vad som gick fel, eller hur det gick till, jag vet bara att det inte ska få ske. Nu är vi tillbaka där vi avslutade förra säsongen, uträknade och bortgjorda. Imorgon är det dags igen och en chans för detta Tingsryd AIF att visa att vi är att räkna med i vinter. Jag försöker att inte dra för stora växlar av en match, men jag vet att vi är i ett läge där väldigt många, inklusive många TAIFare, inte behöver mycket vatten innan den negativa kvarnen börjar mala. Nåväl, vi är fortfarande över strecket och imorgon vänder vi på den här skutan och tar de där tre poängen i Borås Ishall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0