Tillfälligt tillbaka

I en kommentar nedan såg jag att någon hade klistrar in ett gäng tabeller för att på så vis kunna visa vilket hockeylag man bör hålla på. Själv väljer jag jämförelsen nedan för att bekräfta att jag är väldigt nöjd med mitt val för snart 20 år sedan att börja hålla på TAIF.


Mitt blogguppehåll föranleddes av att jag har varit i Kina och Nordkorea i två veckor. Dock är jag rädd att uppehållet kommer vara ytterligare en vecka. Det är väldigt mycket arbete att ta igen just nu, och dessutom har jag en vän från Kanada på besök vilket innebär att det inte blir mycket tid över för er. Hemskt ledsen för det.

Kommentarer
Postat av: Joffemannen

Var får man tag på din rapport från Nordkorea dådå?

2011-10-20 @ 11:47:19
Postat av: Chris

Välkommen "hem"! Trodde nästan du blivit fast i Nordkorea...

2011-10-21 @ 17:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0