Nov. 29, 2011

Vad vill Peter Forsberg och Oddset få fram med den här filmen? Vad är poängen och vilka syften tjänar det? Det är så oerhört märkligt och otydligt så jag kan inte undvika att bli nyfiken.
***
Jag har som sagt återigen besök i Seoul vilket gör att användandet av datorer och därmed även bloggande blir betydligt mindre frekvent. Men da jag inte tillhor de avlönade bloggarna så känner jag inte heller något direkt krav att leverera. Ni verkar nöjda med vad ni får, och jag har även insett att om jag numera inte kastar ut en länk på facebook eller twitter så droppar besöksantalet här i bloggen nämnvärt. Med andra ord tror jag inte ni är så många som uppfattar om bloggen inte uppdateras flera gånger om dagen. Med detta sagt så lovar jag att komma med ett inlägg ikväll, koreansk tid, som handlar lite mer om matchen mot Troja.
***
Lundström är trött på pendlingsavståndet till Mörrum. Dackehallen ligger betydligt närmare. Skybaren nästa...?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0