Kort om supportrar...

Att Örebro inte har några supportrar känner vi alla till, därför uppmärksammas sällan vad som sker på läktarna där uppe. Men jag tycker det kan vara på sin plats att lyfta fram deras Nalleprojekt som gick av stapeln igår.
***
Efter att ha sett videoklipp från Dackehallen så inser jag att supporterkulturen har utvecklats i oanade riktningar. Jag får nog träna lite på min Hard Bass så jag inte känner mig utanför när jag kommer hem.
***
På tal om Örebro. Jag satt och tittade på sändningarna från Futsal-VM för döva i Örebro häromkvällen. SVT Play sände direkt och av oklar anledning så fastnade jag och tittade på damsemifinalerna. Det var väldigt tomt på läktarna dock och några futsalligiester syntes inte till. Därför blev jag minst sagt förvånad av den här artikeln.


Kommentarer
Postat av: Johan Alf

Får hoppas att inte Strömberg fick någon nalle på sig.

I så fall så lär han ju brutit lårbenshalsen :)

2011-11-27 @ 21:02:10
Postat av: Henrik

Inga suportrar i Örebro vi har fyllt 4st bussar upp till Leksand den 3dec hur ofta fyller TAIF 4st supporterbussar?

2011-11-28 @ 11:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0