Ett kort inlägg

Jag har som sagt besök i Korea nu i dagarna. Och efter tolv timmars sightseeing ute på stan idag så är jag mer än lagom mör. Klockan är redan elva, och redan imorgon kl 07 är det dags igen. För mig är detta hårda bud, och därför får bloggen lida en aning (i vanlig ordning är jag rädd). Väckarklockan är ställd lite extra tidigt så att jag ska kunna stiga upp i tid för att läsa på ordentligt om segermatchen mot Almtuna. Vinner vi den så bjuder jag på lite extra twitter och facebookuppdateringar. Tills dess, sov så gott!

Kommentarer
Postat av: dasnail

Almtunafans vi är överallt! :-)

Jag vill bara påpeka att ni inte kommer vinna ikväll. Vi kommer slå er för första gången sedan ni gick upp. Om jag inte är felunderättad.

Forza Tuna!

2011-11-16 @ 17:54:17
Postat av: dansail

Jaha, jag hade fel. Väl spelat. Det var väll inte den roligaste matchen, vi förlorade ju, men ni tog vara på era chanser.

2011-11-17 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0