Sommarlov

Jag är av uppfattningen att mer eller mindre allt bloggande egentligen handlar om att söka uppmärksamhet och ett behov av bekräftelse. Eftersom min blogg numera inte uppdateras tillräckligt ofta för att varken locka besökare eller generera kommentarer så ger den mig just nu inte den bekräftelsen som jag så innerligt önskar. Så istället för att driva en halv-bra blogg låter jag bloggen nu ta sommarlov. Om inget oförutsett händer så återkommer jag först när det börjar bli aktuellt att driva en hockeyblogg igen, det vill säga framåt augusti kanske. För er som ändå vill ha någon slags uppdateringar så hänvisar jag till http://www.facebook.com/Nittontjugotre som med all säkerhet kommer uppdateras med och annan kommentar med jämna mellanrum.


Kommentarer
Postat av: Tekning

Läge att kicka igång igen ;-) åtminstone en uppdateringn om

hur du har/haft det.

2011-08-11 @ 00:10:14
Postat av: Bobby

Sommarlovet närmar sig sitt slut hoppas jag :)

2011-08-13 @ 00:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0