Ett meddelande från Mr Davidson

Jag skickade över en länk till Mr Davidson med spellistan från youtube som jag skapade häromdagen. Med hans svar så låter jag ämnet nu vara för att istället faktiskt fokusera på de spelare som trots allt representerar TAIF.
***
Hi,
Thanks for the link to the Youtube videos! There are lots of good memories for me in watching that. A lot of good times in Dackehallen!

Thank you for all your support over the last two years, I will miss wearing the green and white of Tingsryds AIF.

I hope you have a great summer and one day I hope to see you and the Grona Brigaden again.
Best wishes,
Matt

Kommentarer
Postat av: Roger Svahn

Bara här ser man vilken klassmänniska Matt är. Tar sig tid och svarar på fansens mail. Inte alla som gör. Även jag fick ett svar.

Få spelare har gjort så stort intryck på så kort tid som Matt gjorde.

We Will Miss You Matt..!!

2011-05-02 @ 11:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0