Källkritik

Citat; "Rätt intressant att läsa att Tingsryd erbjudit Conny Strömberg 350.000 kr. Det är vad Fahlander säger. Gustavsson säger att det var ett krav av hans agent Mikael Fahlander och inget erbjudande. Ord står mot ord och jag vet vem jag ska tro på". I vanlig ordning tas det på många håll som en sanning. En sanning som man inte vill ifrågasätta eftersom den passar så bra in i den bild av det TAIF som man vill trampa på. Jag har ingen aning om ifall Sportbladets uppgifter från igår stämmer, men jag har i alla fall förstånd nog att ta dem med ett par nävar salt. Citat2; "En kille som är så rikskänd lögnare som Fahlander lider ju av den nackdelen att de få gånger han kommer med sanning så tror ingen honom ändå."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0