Ett jubileum

Födelsedagar brukar jag vara bra på att komma ihåg. Men mina egna jubileum är svårare. 12e december 2006, med andra ord för fem år sedan började jag blogga. Det var då dags för mig att kliva ur garderoben och börja göra mina åsikter hörda. Åsikter framförda i mitt forum skulle framför allt hänröra till vårt kära Tingsryd AIF. TAIF berör och engagerar. Åsikterna om vilket sätt som är bäst att sköta föreningen på är näst intill lika många som antalet supportrar. Jag tänkte inte åta mig att vara någon daglig krönikör eller att vara politisk korrekt, det här var helt enkelt tänkt att vara vad jag tycker och känner för stunden. Vi har alla våra åsikter, och framför dem alla på olika vis, det här skulle bli mitt.

Bloggen har givetvis inte blivit vad jag trodde. Den blev mer personlig än vad det var tänkt, jag blev aldrig den nätrebell som jag naivt intalade mig att jag skulle bli och jag har definitivt stundtals varit mer än den dagliga krönikör som jag inte skulle vara. Bloggen är numera definitivt inte på sin topp, men jag är glad att jag likväl håller den i liv. Den fyller fortfarande en viss funktion och jag vet att beroende på vad jag berättar så lyssnar folk. Jag har funnit mitt sätt att uttrycka mig och siktar nu förstås på fem nya år.

Kommentarer
Postat av: Batman

Grattis!

2011-12-22 @ 23:16:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0