Det finns bilder som aldrig suddas ut

Matt Davidson, vad gör du nu för tiden? Varför hör du aldrig av dig? Det var alldeles för länge sen vi sågs. Jag har vaknat mitt i natten, av tystnaden. Det finns ingen längre som sjunger "Oh ah Davidson, säg Oh-ah Davidson". Åh vad det hade kännts bra att ha en vilt kämpande Miljonman i årets TAIF. Det finns bilder som aldrig suddas ut. Bilden av hur kom och tog oss med storm kommer alltid att finnas kvar. Du blev en av oss, trots att du kom från så långt borta. Om Du inte har något bättre för dig 10/12 så tycker jag att du borde göra mig och mina vänner sällskap i Malmö för att kolla på hockey och dricka en öl. Jag lovar att det blir betydligt roligare än senast. Du skall veta att jag saknar dej. En del av mitt hjärta kommer alltid att slå för dej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0