En youtube-lista

Jag vet att Holger Berndt på TAIF-bloggen för ett tag sen listade de av hans youtube-klipp som hade haft flest klick. Jag är ju förstås inte sämre än att jag kan göra detsamma, och måste säga att jag blev lite förvånad över vilket klipp som var mest sett. Nedan följer de tre populäraste av mina 16 uppladdade klipp.
1. TAIF-låten som kom runt 95-96 någon gång. Totalt 2 381 visningar.


2. Premiär av division 1 säsongen 2009/10. Tingsryd AIF - Nybro 3-2, ackompanjerat av Weeping Willows - Stairs. Totalt 1 733 visningar.


3. Premiär av allettan 2010. HC Vita Hästen - Tingsryds AIF 3 - 4. Gott om folk på bortastå och inledningen på en magisk vår. Totalt 1 265 visningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0