Snart avgörs det

Jag får lov att börja med att be om ursäkt för tidvis dålig uppdatering. Jag känner att jag just nu inte kan leva upp till den klass som jag vill att den här bloggen ska hålla, och jag känner att våra resultat just nu inte bidrar till ökad skrivkraft. Ödesdigra förluster och nödvändiga segrar har avlöst varandra, vilket gör att det just nu mest som en väldigt utdragen väntan på att det här ska avgöras. En väntan på att vi ska kunna lägga den här säsongen till handlingarna och kunna göra bokslut. Snart avgörs det, och snart vet vi.

För er som saknar mina skriverier alltför mycket så kan jag rekommendera att klicka på den där facebook-knappen här vid sidan om, då jag trots allt uppdaterar lite oftare på facebook än på bloggen just nu. Trots att jag från början sa att det inte var tanken.
***
När andra nyförvärv och tilltänkta stjärnor inte håller måttet så tar jag mitt ansvar och visar hur det ska gå till. I dagens viktiga seger mot Ansan var jag målskytt, tillförordnad spelande coach samt lagkapten för Seoul Floormoppers. Jag är övertygad om att det är fler än jag som tycker att det nästan är Matt Davidsson-klass på det...
***
Mattias Persson, vi litar på dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0