Förmågan att inte lära av andras misstag

Som alla andra så tycker jag förstås att det är utmärkt med Banke, VRC och Jacobsson. Tre spelare som med all tydlighet har känslor för föreningen, och som lägger en stolthet och heder i vad de gör. Det är inga egna produkter och jag menar inte att de så småningom inte kommer att lämna oss för större uppdrag. Men det är tre spelare som jag vet kommer att göra sitt bästa i varje byte så länge de är här. Och det är tre spelare som jag tror och hoppas att vi kommer att minnas med glada minnen när de väl lämnar.
***
Med anledning av de senaste dagarnas skriverier och övergångar så har jag kommit att tänka på en incident från mitt förflutna. Det fanns en tjej som jag fattade tycke för, och hon för mig, för ett par år sedan. Dock fanns det en pojkvän kvar i bilden, vilket gjorde det hela lite komplicerat. Men, hon gjorde slut med killen och vi skulle ge det ett försök. Dock sprack det hela senare när det visade sig att hon även hade haft det ihop det med en av mina polare. Frågan är hur dum jag egentligen var som trodde att det skulle gå, med tanke på hur hon bedrog den senaste pojkvännen. Ganska blåögd och naiv antar jag. Kan jag då verkligen anklaga lakejerna för att ha gått på samma miss? Antagligen inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0