Lördagsmorgon

Så var dagen som vi längtat efter äntligen här. Allsvensk hemmapremiär i Dackehallen. Det finns många sätt som jag hade velat ladda för den här matchen på, men som så många gånger förr kommer innebandyn i vägen. Det är match i eftermiddag och om allt går som det ska kan jag vara i Dackehallen strax efter matchstart, gott nog. Eftersom de lovar på taif.nu att medlemskorten ska gå att hämta ut i Dackehallen idag så ser jag även fram emot ett besök i Skybaren. Efter matchen hade jag inte tackat nej till att fortsätta in till stan för att dricka ett par öl, det vore jag värd. Vi får väl se hur intresset för detta är bland övriga inblandade.

Just nu äter jag en sen frukost och ser ett direktsänd valmöte med Sahlin, Ohly och Wetterstrand på SVT24. Var min ideologiska övertygelse placerar mig politiskt är ingen hemlighet, det har ni nog inte kunnat undgå. Alltid rött, alltid rätt! Men det viktigaste i det här valet är trots allt inte att vi får vår första kvinnliga statsminister, det viktigaste är att vi inte får in ett främlingsfientligt parti i riksdagen. Så om du är en av alla de som inte tänker rösta. Tänk om! Finns det inget parti som passar dig, rösta blankt. Rösta på ett hittepå-parti. Rösta på min blogg! Rösta på vad du vill. Varje röst som inte ligger på Sverigedemokraterna gör deras röster mindre värda. Ta ditt ansvar och håll ute rasisterna från riksdagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0