För övrigt...

...så noterar jag att Rögle valde att INTE nappa på mitt erbjudande om att bli sportchef och att det är fler än jag som tycker att det kanske var en och annan vit fyrkant för mycket på storstadslagets matchtröja.


...var nog inte 3-3 hemma mot Nybro det besked vi ville ha inför premiären om en vecka. Ser man krasst på resultaten så har vi inte vunnit någon av de sju senaste träningsmatcherna. Vi behöver nog inte oroa oss för att vara favoriter till premiären i alla fall.

...är det lustigt att jag nu inte ens kan gå på begravning utan att folk ska vilja prata om min blogg. Det börjar bli jobbigt att vara kändis. Men det var en oerhört vacker begravning och bakom tårarna känns det som om vi tog ett värdigt farväl. Jag höll ett tal som kändes mitt i prick och som i efterhand fick mycket beröm. Och även om det är svårt att sätta ord på en relation så gjorde jag så gott jag kunde.


...är det jobbigt att känna sig obehövd. Hur man kommer över det är något jag får lov att fundera på.


Kommentarer
Postat av: Kirre

Ja nu fan har man nerverna utanpå inför premiären, hoppas inte killarna i laget har det bara....

2010-09-10 @ 09:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0