Estetik

Malmöbloggaren Mr Madhawk är i Stockholm på upptaktsträff inför allsvenskan och från honom lånar jag bilden på alla lagens tränare iklädda matchtröjor. Jag tror alla fans till alla lag egentligen överrens om att less is more är ett bra ledord när det gäller matchtröjor. En klubblogga på bröstet är allt vi vill ha, eventuell reklam som är ett nödvändigt ont ska smälta in så bra som möjligt i tröjans färger. Låt gå för att Tingsryd-tröjan möjligtvis inte är snyggast på bilden, men jag tycker den uppfyller kraven tillräckligt mycket i alla fall. Men Växjö (nu hackar jag visst på er igen...) och Borås, vad pysslar ni med? Kan någon gilla det plottret av reklam-loggor som pryder bröstet på dessa båda tröjor? Är det verkligen meningen att de ska se ut så?


Kommentarer
Postat av: Fredrik

hahahaha!!! Tingsryd har minst lika mycket reklam på sin som Växjö och borås, sluta dilla om det nu.

Vad är det som får dig at orka hacka på Växjö HELA tiden?

2010-09-06 @ 19:11:20
Postat av: J

Fredrik : Du måste skoja ?! Vad får dig att orka hacka på TAIF och denna bloggen hela tiden ??

2010-09-06 @ 20:37:04
Postat av: ju

Stort av F Rhodin att äntligen skriva med sitt eget namn.

2010-09-06 @ 20:55:28
Postat av: Ljungbybo

Det är smått fantastiskt att lyckas klämma in så mycket reklam på så liten yta som Lakers gör, kolla bara de 3 reklamtryck ovanför båda sidor av klubbmärket. Hemskt!!

Avd. snygga tröjor ligger faktiskt Troja i topp för en gångs skull ;)

2010-09-06 @ 22:20:00
Postat av: Martin

Måste hålla mig dig, Trojas tröja är riktigt snygg!!! TAIFs är helt ok, är väl mest bilsport reklamen som känns fel.

2010-09-06 @ 23:43:51
Postat av: 1923

Ljungbybo; Ja, det är just de där sex vita fyrkanterna som de har på bröstet som jag känner sticker ut en aning. Jag antar att Fredrik tycker de smälter in bra... Ang Troja-tröjan så tycker jag den har sett ganska bra ut ända sen ni valde att plocka bort hästen. Annars är Rögle-tröjan helt klart snyggast tycker jag.

2010-09-07 @ 08:52:16
Postat av: Martin Nord

Sundsvalls är faktiskt helt okej, Leksands (nu svär jag väl i kyrkan) däremot är så tråkig att jag riskerar att somna bara jag ser den....

2010-09-08 @ 02:25:14
Postat av: 1923

Tänk att Wennerholm som är så klok när det kommer till att bedöma TAIFs spelare kan ha så fel när det kommer till att bedöma Lakers tröja... förvirrande.



http://blogg.aftonbladet.se/26380/2010/09/snyggaste-trojan-i-hockeyallsvenskan


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0