Där ser man.

För någon vecka sedan investerade innebandylaget i en lagstereo som nu går varm i omklädningsrummet före match och träning. Musikansvarig hade till första gången bränt en skiva, och precis som vanligt när det gäller vårt innebandylag så var den start inspirerad av Dackehallen. En av låtarna på skivan var det fenomenala soundtracket till skräpfilmen 'The Rock'. Ett soundtrack som för mig är oerhört starkt förknippat med Dackehallen och sent 90-tal. Denna låt följd av Scooters 'Fire' fungerade som intro när jag var ung och jag och mina högstadievänner tyckte den var världens bästa låt.

I lördags var jag i Dackehallen, Tingsryd AIF var tillbaka och tillbaka var även introlåten från det glada nittiotalet. Mina högstadiekamrater såg jag dock inte av.


Kommentarer
Postat av: nissepisse

Äntligen är den låten tillbaka.. Har saknat den!

2010-09-21 @ 11:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0