Dagens funderingar

Eftersom vi gemensamt löste frågan om vilka som stod i båset under hemmamatchen i lördags så tar jag er läsare återigen till hjälp. Denna gången har jag två frågor.

1. Vad är egentligen SnickarPer och, framför allt, var ligger den? Enligt taif.nu är det en mysig egen liten restaurang för ett eller ett par sällskap. Här serveras kall mat och till det kan man dricka lättdrycker, öl, cider och vin. Snickarper har 16 platser. SnickarPer öppnar 90 minuter innan matchstart och stänger vid matchernas slut. Ingång sker via trappan mittemot kansliet. För det första låter det ju helt klockrent att dra med sig polarna dit till någon match i vinter. För det andra så undrar jag om det helt enkelt är den förra restaurangen som har blivit SnickarPer? Någon som vet

2. Sen kan jag inte låta bli att undra om man över huvud taget ser något om man sitter på första bänkraden numera? Ser det inte ut som om reklamskyltarna skymmer sikten ganska bra?

Reklamväxlare1.jpg


Kommentarer
Postat av: Daniel B

SnickarPer är ett nyrenoverat rum (tidigare konferensrum) som ligger till höger ovanför trappan.

Ett klockrent ställe precis som du nämner då man är ett gäng som vill ha lite mer än bara hockey under en match.

2010-09-21 @ 19:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0