Dagens bild

Ronneby. Medans ni andra satt på Harrys och mötte gamla vänner så satt jag på en kulle i Ronneby. Jag såg en hackspett, läste Naomi Klein, åt sommarens sista glass och väntade på ett andra möte innan jag kunde ge mig ut på väg 27 norrut igen. Jag lämnade Ronneby 17.40 och hann således i tid till en match som gick som den gick. Men Ronneby var soligt och fint i alla fall.


Har du också en bild som du känner är bra nog för att publiceras på Sveriges första TAIF-blogg? Känner du att den passar in i det vida spektrum som den här bloggen behandlar så maila den gärna till [email protected]. Tack på förhand!

Kommentarer
Postat av: Lakej

Vilken underbar seger!

2010-09-15 @ 22:32:53
Postat av: Lakej

Vilken underbar seger!

2010-09-15 @ 22:33:13
Postat av: Anonym

Snäckebacken, åh du ljuva Snäckebacken. Folkölsfylla, ungdomligt tafatt petting och polischock. Kul att du hittade till en av Ronnebys trevligaste platser. Där, vid utsiktsplatsen där det tidigare fanns två gjutjärnskanoner, har många tonårsdrömmar väckts...



http://www.youtube.com/watch?v=DBRBA4PScWg

2010-09-16 @ 09:16:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0