Tillbaka

Jag ser egentligen inte så myckett på TV, men fredagens Skavlan med Håkan, Cajsa-Stina Åkerström, Jack Vreeswijk och Hank von Helvete var på tok för intressant för att inte se. Oöverträffligt att se Hank framföra 'Balladen om Fredrik Åkare och Cecilia Lind' tillsammans med Cajsa-Stina och Jack Vreeswijk medans Håkan sitter i bakgrunden och myser. Musikhistoria!
***
Det blev två poäng i fredags, men vi har fortfarande en väldigt lång väg att gå den här säsongen. Nu går vi in i en vecka som kan visa sig bli väldigt jobbig. Två oerhört tuffa hemmamatcher väntar och det känns som att det kan gå lite hur som helst. På onsdag kommer Örebro och då behöver vi nog inte räkna med några större horder bortasupporters. Givetvis kan vi nog räkna med ett gäng Blekingebor på bortasektionen, men i övrigt blir det nog lugnt. På lördag när Växjö kommer blir det nog trängre, och därför bör du redan nu köpa din biljett. Lakejerna är inte kända för att vara handlingskraftiga, men det finns en uppenbar risk att de klarar av att köpa biljetter i alla fall.
***
Blogg.se har inför funktionen med tidsinställda inlägg. Det tror jag blir väldigt bra för den här bloggen, med tanke på att inspirationen ofta går i vågor.
***
Det var mycket snack om Oliver Ekman-Larsson i och med hans NHL-debut för ett par veckor sedan. Då hyllades han och fick stora rubriker runt om i media. Sedan dess har han spelat ytterligare fem matcher, med aningen mindre rubriker. Oliver har dock fortsatt spela i snitt strax över 20 minuter per match och i nattens match kom första assist-poängen. Fortsatt imponerande med andra ord.

Kommentarer
Postat av: Lakej

Kanske dags att uppdatera dina blogglänkar längst ner, 3 av bloggarna är nedlagda för länge sedan, och det är väl egentligen baar Holgers blogg som fortfarande lever. Utöver detta har även TAIF bloggaren Dr Hockey gått i graven.

Var det inte ni som förresten häcklade och hånade KHK supporters för att dom slutade bloggar i samband med när det gick dåligt för laget på isen?

Det verkar vara likadant i Tingsryd. Pinsamma Tingsryd.



På lördag får ni äntligen lite finbesök i rucklet dackehallen när serieledarna från växjö kommer på besök.

2010-10-24 @ 15:33:59
Postat av: 1923

Bra tänkt, jag tar nog bort länkarna helt och hållet. Jag var kanske för hård i min kritik av KHK-bloggarna, ber i så fall om ursäkt för det.

2010-10-24 @ 16:42:51
Postat av: Anonym

Det är alltid kul att titta på tv. :D

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-24 @ 20:15:30
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Martin

Lakej, trodde att du höll på HC och inte Örebro.



Fan att jag missade Skavlan, är inte ok att missa Håkan på tv, blir till att se en repris!! =)

2010-10-24 @ 22:53:07
Postat av: men..

..alla de ärinte inaktiva! Dr. Hockey är väl igång fär fullt eller??

2010-10-24 @ 23:10:10
Postat av: Batman

Och dessutom la väl två av bloggarna ner i somras, så det går nog inte koppla samman med den senaste tidens resultat.

2010-10-25 @ 08:27:16
Postat av: 1923

Martin: http://svtplay.se/v/2205056/skavlan/del_5_av_12

2010-10-25 @ 11:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0