Något är fel...

Blogg.se verkar inte fungera riktigt som det ska. Men ingen anledning till oro, bloggen är inte nedlagd.

Idag ska jag iväg och spela lite pojklagsinnebandy innan det är dags för hockeyn. Förhoppningsvis kan vi, som för två veckor sedan, skjuta fram matchstarten 15-20 minuter för att kunna dra iväg tidigare till Dackehallen. Som det är just nu har jag skjuts från innebandyn till hockeyn, men sen vidare därifrån kan det bli jobbigt. Kan det kanske bli så att jag tvingas till en lördagsmatch utan besök i skybaren?
Jag har försökt styra upp någon slags festligheter efter dagens event, men det har än så länge varit ganska tyst med svar på den frågan. Vi får väl se vad som händer, någon öl ska jag ha i något sällskap. Om det sedan är det vänliga vänsterkollektivet Hotel Dacke som står som värd eller ej återstår att se.

Dessutom spelar J20 hemma mot HV71 kl 11.30, för den som är sugen på en heldag i Dackehallen.

Kommentarer
Postat av: Lakej

Det går bra för era "stjärnlirare", de levererar verkligen.........(not)

Davidson 4 poäng

Koivisto 3 poäng

Elomo 3 poäng

Kauppila 2 poäng



Jämför detta med Växjös:

Saviano 9 poäng

Soares 9 poäng

Johner 7 poäng



3 av Växjös 4 transatlanter är bättre än eran bäste poänggörare Tomas Lundström. Det måste kännas som ett hån att just Lundström leder er poängliga, med tanke på hur mycket pengar ni lägger på de 4 andra.

2010-10-02 @ 18:46:57
Postat av: Jakob

Lakej du har helt rätt i det du skriver, Men det jag är intresserad av är hur mycket pengar vi lägger på våra spelare? Samt vad era transatlanter har?

2010-10-02 @ 20:03:49
Postat av: Lakej

Era finnar har mer än våra transatlanter. Det kan jag garantera. Kan du inte bara erkänna vilka floppvärvningar ni har gjort.

2010-10-03 @ 00:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0