suck

...och nej, givetvis tänker jag inte skriva något brev till Lakers. Sånt trams har jag vuxit ifrån. Men har du inte vuxit ifrån det så går det givetvis bra att maila VLH och kräva pengarna tillbaka för lite allt möjligt. Jag vet folk som köpte biljetter till hemmastå, eftersom VLH påstod att övriga hallen var slutsåld. Sedan visade det sig att det återigen fanns biljetter till den neutrala läktaren och dessa personer la alltså ut dubbla biljettpengar då Lakers meddelade att de inte skulle bli insläppta i hallen ennars. Det fanns ingen biljettkontroll vid insläppet så jag vet folk som kom in 'neutrala' läktaren trots att de inte hade biljett dit. Man kan då helt klart anta att det var på tok för många på den neutrala läktaren och att VLH därmed bröt mot säkerhetsföreskrifterna. Detta hade som resultat att inte alla såg matchen eftersom de inte kom upp på de överfulla läktarna utan fick stå i tredubbla led nere vid sargen. Eftersom det inte heller fanns någon biljettkontroll så kan man inte utesluta att folk gick in med falska biljetter. Det är bara att skriva på!


Kommentarer
Postat av: Spader

Lakers brev var en ren kopia på gnället som Malmö fick höra från AIA sist dom var i malmö.....

2010-11-04 @ 20:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0