Dagen efter eller dagen före

  • Ena toaletten i Himmelstalundshallen var igår full med hälften-hälften-lotter från Sunnerbohov. Hur hade de hamnat där?
  • Fredagen blev som väntat både väldigt lyckad och väldigt blöt. Galan förflöt som planerat och mitt och övriga festkomitténs spex blev nog även det uppskattat tror jag. Natten avslutades på något av alla dansgolven inne på Grace och bara det ser jag som en bedrift. Av förståliga skäl var jag inte särskilt pigg igår när det vankades bussresa till Norrköping. Eftersom jag dessutom lyckades bli av med min telefon i fredags kväll så är jag extra nöjd med mitt beslut att beställa personlig väckning igår, utan den så hade det nog inte blivit någon resa för mig igår.
  • Allsvenskan drog igång igår och just nu sitter jag och ser på AIK - Mjällby från Råsunda. Oavsett vilken kvalitet det är på allsvenskan så uppskattar jag den. Det är vår liga och jag känner trots allt de allsvenska lagen bättre än lagen i någon annan liga. Med kvarten kvar att spela uppe i Stockholm (Sveriges Huvudstad?) är det fortfarande mållöst, dock med en liten fördel för Blekingarna faktiskt.
  • Idag vaknade jag ordentligt härjad efter två dagars ordentligt festande. Facebook berättade för mig att min söta lilla korean nu har blivit någon annans korean. Nog unnar jag henne det men på något vis känns det ändå lustigt och jag kan önska att jag hade fått den nyheten imorgon istället när humöret förhoppningsvis är bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0