Trevlig resa!

Just nu sitter jag hemma hos den nyblivna pappan, som traditionen bjuder, och dricker färdigt på den här vistelsen. Jag har lagt ner den här bloggen allt för många gånger för att med hedern i behåll kunna göra det igen. Det kommer nog komma fler inlägg i framtiden, men ni får räkna med att de blir betydligt sällsyntare i framtiden. På måndag far jag mot Mozambique för ett par månader och då får vi se till vilken utsträckning jag kan blogga.

Tingsryd AIF, och vi, är just nu inne på en resa som ingen vet vart den kan sluta. Om det är något man berättar om för sina vänner och sin familj så är det om de resor man har gjort och de saker man har upplevt uder resans gång. Det enda råd jag har för er alla på denna resa är att ta vara på varje sekund. Var med på resorna, ta med er kamerorna och kom ihåg vad ni upplever.

Jag kommer garanterat återkomma i den här bloggen men under tiden öskar jag er alla en underar resa under kvalserien. Ta hand om er och tack för den här tiden.


Kommentarer
Postat av: dnbp

take it easy, dont mess with da niggaz. puss

2010-03-28 @ 00:46:05
Postat av: Eva-Lena

Jag önskar även dig en underbar resa. Hoppas du får tillfälle att någongång komma in och skriva lite om dina upplevelser i främmande land. Alltid trevlig läsning.



Ta hand om dig.

Hälsningar

Eva-Lena

2010-03-28 @ 10:29:55
URL: http://lisselgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0