Trevlig Fredag

  • Det är lite tråkigt ibland hur dåligt men känner sin egen stad. På torsdagkvällar spelas det jazz på Palladium vilket jag inte hade en aning om. Igår hamnade jag där dock efter påtryckningar från internationellt håll och det blev en väldigt bra kväll.
  • Jag ser Uppdrag Granskning om hur svenska politiker försöker minska fisket i svenska vatten med resultatet att fiskebåtarna istället åker till Afrikas kust och drar upp tonvis med fisk ur ockuperade vatten utanför Väst-sahara. Ett bra program som jag dock antar att allt för få ser.
  • Min förhoppning om MoDo och Peter Forsberg slog minst sagt in igår, återstår att se hur långt det räcker.
  • Solen skiner idag igen, så jag plockar fram mina fräcka solglasögon och hoppas att ni får en lika bra fredag som jag hoppas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0