Tillbaka i verkligheten

  • Jag tappade som sagt bort min telefon i fredags kväll. När det igår började komma folk och ringa på min dörr för att se så jag levde och var välbehållen så insåg jag att det nog var dags att leta upp min telefon igen. Det är nästan skrämmande hur handikappad men blir utan sin telefon nu för tiden. När jag väl kom över telefonen igen så var där 11 sms och 14 missade samtal så den hade gått varm under helgen. Skönt att det är på det viset, för tänk den ångesten jag hade känt om det inte var någon som hade sökt mig över huvud taget.
  • Nu har jag gjort planer för imorgon kväll, så om vi skulle åka ut ikväll så vore det inte hela världen...
  • Min lägenhetscirkus fortsätter men känns lite lugnare nu. I eftermiddag kommer en bekant och tittar på den och är inte hon intresserad så lägger jag ut den på blocket. Och med tanke på hur eftertraktad den var för ett år sedan så förstår jag inte varför jag inte skulle kunna få den uthyrd denna gången. Det finns ingen läsare som vill hyra en sjukt central etta i Växjö för 3400 i månaden?
  • ...klart som fan det vore hela världen. Att inte ta sig till kvalserien vore förstås en stor missräkning, det går inte påstå något annat. För ett par veckor sedan hade det känts nästan som en orimlighet men nu står vi inför det läget där säsongen kan ta slut redan innan det roliga börjar. Men jag är inte alltför orolig, jag tror som sagt att det ska oerhört mycket till för att Hästen ska vinna mot oss i Dackehallen. Jag ser fraktiskt fram emot kvällen och tycker det ska bli roligt med en välfylld Dackehall.

  • Kvalet till Division 1 ser ganska bra ut än så länge. Om det nu är så att vi spelar kvar i division 1 nästa säsong så ser jag gärna att Kungälv och Mörrum håller sig kvar. Dels ska jag ju troligen flytta till Göteborg och då vore det skönt att ha Kungälv kvar i serien. Dessutom ser jag gärna att Mörrum håller sig kvar helt enkelt för att jag unnar dem det.

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hejhej :)

Är eventuellt intresserad av lägenheten om den finns kvar. Under hur lång tid har du tänkt hyra ut den? :)

/ Jennifer

2010-03-15 @ 18:26:01
Postat av: Mikael Eriksson

En trogen taifare och bloggläsare som är i behov av ett boende i Växjö. Du kan slå mig en signal om det inte redan är så att du fått den uthyrd.



Tel: 0768666799

2010-03-16 @ 23:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0