...

Jag kommer ihåg att Alex Schulman en gång skrev att man ska skriva 5-6 inlägg om dagen i en blogg för att hålla den intressant. Jag brukar vara nöjd om jag kommer upp i hälften av det men på sistone känner jag att jag inte är i närheten ens av det. Det är väldigt mycket 'sista gången' för en väldigt massa saker nu och det är något jag prioriterar. Igår var det dags för sista innebandyträningen och jag blev utsedd att stå för förtäringen. Så efter träningen bjöd jag på Tingsryd-öl och taiwanesisk äppelkaka till alla inblandade. Eftersom en av lagets yngre stjärnor fyllde 18 idag så blev det förstås födelsedagsfest igår kväll och vid midnatt trillade vi in på de luxe för att föra kalaset vidare. Så idag vaknar jag återigen med ett ganska tungt huvud, något som har blivit lite av en vana den senaste veckan. Jag har svårt att se att min blogg kommer vara aktivare idag, eller mitt huvud friskare imorgon, för idag åker jag till Enköping. På återhörande!


Kommentarer
Postat av: J

Jag ser hellre 1 kvalitets inlägg om dagen än 5 inlägg bestående av tomma ord och tankar.

Du behöver inte oroa dig för att bli ointressant.

2010-03-25 @ 16:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0