En lyckad kväll


Slutspelhockey och kaffe, gott nog.

  • Kenza tjänar miljoner på sin blogg, ikväll lyckades jag få min lägenhet uthyrd tack vare min blogg och tjänar därmed ett antal tusen kronor. Det räcker för mig. Äntligen kom det ut någon slags ekonomisk vinning från den här bloggen. Det har jag väntat väldigt länge på.
  • Jag tycker det här med Skype är väldigt spännande. Idag ringde en väldigt god vän från Australien och helt plötsligt kändes det inte alls som om vi inte har pratat sen i juni. Likadant var det med Koreanskan som ringde igår. Just nu känns det väldigt naturligt, men tänk om den möjligheten hade funnits för bara fem år sedan när jag också hade en hel del vänner utomlands som jag lämnade bakom mig.
  • All publicitet är ju bra publicetet sägs det, så jag antar att det går väldigt bra för Vellinge just nu.
  • Nu börjar det kännas drygt att det är så länge till nästa match. Efter måndagens och tisdagens matcher så vill jag se mer hockey. Jag vill blogga om mer hockey. Jag antar att jag får min beskärda del nästa vecka när det drar igång på allvar. Som jag ser fram emot det här.

Kommentarer
Postat av: HBG

Nog fanns Skype för 5 år sedan? Har bestämt för mig att jag körde med det redan 2004 nån gång,b etaversion iofs men det funkade bra vad jag minns.

2010-03-18 @ 21:48:02
Postat av: 1923

Ja, du har nog rätt egentligen. Felet var nog snarare att jag inte personligen var bekant med Skype och dess fördelar på den tiden.

2010-03-19 @ 15:53:49
URL: http://nittontjugotre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0