Skräp

Att spendera en dag på Växjö Lasarett är sällan roligt. Så ej heller idag. I morse ringde min mor och berättade att 94-åringen hade hamnat på akuten med en befarade stroke. Så dagen har för min del spenderats på akuten, i väntrum och korridorer och övriga sjukhus-salar. Nu kom jag precis hem och min ringa medicinska säger mig att saker och ting inte står särskilt bra till och nog aldrig blir sig lika igen.


...något som i alla fall piggade upp var att det låg ett halvtomhalvt kärleksbrev från Korea i brevlådan och väntade på mig. Nog för att det hör till det förgångna, men det är givetvis skönt att få höra att man inte är glömd och att det kanske någon gång i framtiden kan finnas en fortsättning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0