Att bli besatt

Igår kväll gick det upp för mig att Adidas tydligen har släppt en Star Wars-kollektion. Jag vet inte hur det har kunnat undgå mig men nu när det har kommit till min vetskap så är det ett måste för mig att få luvtröjan ovan. Problemet är att de bara säljs online till folk i USA. Jag har inte hittat någon web-butik som är beredd att skicka till Sverige. Så just nu står mitt hopp till att någon av mina amerikanska vänner ställer upp som bulvan alternativt att jag ikväll vinner en auktion på tradera. Det finns få saker som intresserar mig så lite som kläder, men när jag väl hittar något som jag vill ha så vill jag verkligen ha det. Innan detta har löst sig så kan jag nog inte fokusera på annat är jag rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0