It's a new dawn, It's a new day, It's a new life...


Frukostdags.


Det blev som sagt en väldigt liten bjudning här igår kväll. Gästerna var tre till antalet varav två lämnade relativt omgående. Så kvällen avslutades med att jag satt nykter i soffan och lyssnade på när en gammal bekant raljerade om livet och kärleken medans jag nickade bifallande på rätt ställen. Det var dock väldigt trevligt, så jag har inga invändningar. Vi var nog överrens om det mesta, även om hon i dimman hade svårt att förstå avslutandet på min koreanska relation. Jag var mer än lovligt trött igår kväll. så när den sista gästen väl lämnade strax innan midnatt tog det inte många minuter innan jag hade somnat in.

Nu är det dags för en ordentligt frukost innan vi ska bege oss iväg för att spela innebandy. Vinner vi den så är det fortsatt tätkänning och jag tror nog det kommer sluta med någon slags fest ikväll. Skulle vi misslyckas med det så ställs nog festen in för egen del och då återkommer det nog lite bloggande ikväll. För er som stannar hemma idag så rekomenderar jag Huddinge - Tingsryd J20 kl 16 på swehockey.

...and I´m feeling good.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0