Flitens lampa...

  • Idag är det tvätt-dag så resten av dagen får anpassa sig efter det. Jag har en del läsning att klara av så det blir en bra dag att stanna hemma hela förmiddagen. Innan det är dags att börja bli flitig så ser jag sista halvtimmen av Gomorron Sverige och äter ett par knäckebröd.
  • Ett ordentligt jäkla snö-oväder väntas dra in över Sverige ikväll och imorgon. – Kan man undvika att ge sig ut bör man göra det, säger Jakob Inghammar, meteorolog vid Storm Weather Center.
    Men vi ska ju åka till Karlstad imorgon! Vi får hoppas att den tidiga avresan borgar för att vi kan komma fram ordentligt. Jag tog en titt på avresetiderna för imorgon och jag måste säga att det känns lite lustigt att vissa har redan suttit på bussen i två timmar när vi i Växjö hoppar på.
  • Som sagt, igår var det innebandy-träning och redan ikväll är det match igen. Gårdagens träning var lagom sprallig med tanke på söndagens victoria men tillräckligt fokuserad på kvällens match. Igår la vi fram beslutet om slutspelsskägg och det togs emot förhållandevis väl av övriga laget. Det ska bli spännande att se om det är lika positivt om några veckor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0