Feb. 21, 2010

  • Det blev bara en poäng för vårt TAIF idag. Formen fortsätter lysa med sin frånvaro och avståndet till övriga lag har helt klart minskat. Jag försöker fortsätta vara positiv och se hur oerhört starkt det då är att vi ändå, eventuellt, vinner Allettan. Seger på onsdag mot Skåre ser jag som ett måste och då får laget ett par veckor på sig att vässa formen, det är nog den bästa lösningen just nu.
  • Det har gått bra för Lidhultarns lag i helgen. Segrar för Malmö, AIK och Almtuna så han är nog nöjd och nu får vi hoppas att det fortsätter så.
  • Det blev ännu en innebandy-seger idag. Nu återstår det bara två matcher av säsongen och det börjar kännas tråkigt. Vi har oerhört kul i laget och jag kommer sakna det oerhört när dessa matcher är spelade. Idag fick jag som sagt plats i förstafemman igen och fick möta hemmapubliken i lineupen vilket förstås var väldigt roligt. Den oerhörda succén från förra helgen upprepade sig inte direkt men jag är ändå nöjd med min insats. På väg hem från innebandyn rapporterade Radio Kronoberg från Stålhallen och meddelade att det var underläge med 2-1 och tre minuter kvar av matchen. Klockan var då knappt halv fem så att det enbart återstod 3 minuter lät oroväckande. Jag ringde ner till Stålhallen och dubellkollade med den nyblivna pappan som bekräftade Radions felsägning.
  • Det har nog inte undgått någon av er att jag är ganska förtjust i Peter Forsberg. På SVT Play finns en intervju där Kaj Kunas möter Foppa som jag starkt rekomenderar.
  • J18 förlorade idag med 5-1 borta mot Skövde, och det enda positiva med det är att jag hade tippat Skövde-seger.

Kommentarer
Postat av: lakej

Lidhultarn verkar vara en totalt hjärtlös en. Hålla på 4 lag i samma serie, det är ju värre än alla de mängder av falska människor som kallar sig för Leksingar.



Hoppas ni missar seriesegern förresten. Stryk mot Olofström idag låter ju lovande inför onsdagen.

Pisk ska ni ha, räliga taif.

2010-02-21 @ 22:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0