Skrockfulla

...och så var det ju det där med slutspelsskägg. Innebandylagets stjärnor bestämde för någon vecka sedan att rakningsförbud nu gällde. Själv börjar jag se ut som en ordentlig uteliggare men såna är reglerna så jag klagar inte. Igår kom jag dock till träningen och fick se att så gott som alla spelarna har dragit sig ur avtalet och att vi nu bara är två personer kvar som har hållit vårt ord. Problemet för mig är att jag har på tok för hög moral för att dra mig är nu, och att den andra tävlanden är en 17-årig valp som är len som en barnrumpa.

Finns det någon som vet hur det går med Tingsryds mustacher i år? Det fungerade ju inte förra året, så det vore visserligen bättre att prova något nytt. Men nog tyckte jag uppe i Karlstad att jag såg en hel del orakade spelare. Bland annat Forsander, Lundström och Stark såg alla ut att odla helskägg och Ismo Siren såg till och med ut att ha blonderat sin skäggväxt, om det nu inte är så att han har väldigt blond sådan.


Kommentarer
Postat av: Demonaz

Skägg är grejen som gäller i laget i år.

Själv har jag inte heller rakat mig nu på ett par tre veckor, vet inte hur jag ska bete mig nu när det går så bra igen.

2010-02-02 @ 11:41:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0