Kärlek är för oss

Det har varit väldigt sparsamt med bloggande de senasta dagarna. Men det känns knappt som om jag varit hemma. Idag hann jag knappt vakna innan jag blev upphämtad av en polare och åkte ut på söder. Där har det blivit en heldag med fotboll, stryktips och pizza. Kvällen avslutades med att vi såg Charlotte Kalla åka tre mil på skidor samtidigt som vi lyssnade på Hoola Bandoola Band och smuttade på en whiskey. På vägen hem hade jag Thåström i hörlurarna och hade jag varit en större poet så hade jag skrivit något vackert om min vandring hem genom Växjös gator.

Imorgon är det stormatch i innebandyn. Två matcher återstår av säsongen och imorgon möter vi det enda lag som ligger före oss i tabellen. Storpublik väntas och satsningen kommer vara hög. Därför blir det redan nu läggdags så jag är på topp imorgon.

Förresten, 60.00 20 min KAR 91. BRASAR, Daniel GA-MI verkar ju väldigt intelligent vid en första anblick.


Kommentarer
Postat av: Chris

KHK verjar fortsätta på den inslagna vägen...

36.26 10 min KAR 91. BRASAR, Daniel ABUSE

36.26 5 min KAR 49. FAHLQVIST, Thomas CHE-H

36.26 20 min KAR 49. FAHLQVIST, Thomas GA-MI



Och detta vid ett underläge på 5-0...



2010-03-01 @ 20:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0