...

Idag är torsdag, den dagen i veckan då min blogg allt som oftast är mest besökt. På grund av gårdagskvällen har min blogg dock varit väldigt sparsamt uppdaterad idag. Som vanligt kan jag dock inte skriva något om onsdagsmatchen eftersom jag prioriterade bort den. Men jag fick i alla fall uppleva lite av hemmamatchkänslan när jag igår kväll hamnade i vad jag antar var bilkön från Dackehallen mot Växjö igen. Efter innebandyträningen kom det ett sms med en inbjudan till Bishop Arms för att dricka en öl. Som nybliven serieledare tyckte jag det kändes som en bra idé. Dock har jag lärt mig att konceptet med 'en öl' sällan fungerar, och så inte heller igår. Det blev en sen kväll som efter stängning fortsatte med efterfest hemma hos mig in på småtimmarna. Idag är jag mer än lovligt sliten, men det var en väldigt trevlig kväll som nyblivna serieledare så det var det värt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0