Nour El-Refai!

Musikhjälpen drog igång igår och det är ett förträffligt sällskap under dagen, så länge jag inte kör det i fullskärm. Jag gillar välgörande ändamål och när det framförs i ett så pass bra format som musikhjälpen så är det svårt att inte vilja vara med och bidra, vilket också märks tydligt i programmet. Jag undrar alltid tyckt om programledaren Nour El-Refai, men när jag nu ser henne i helkroppsfigur så är hon närmast oemotståndlig. Den rösten, den skärpan och det vackra utseendet får Nour att framstå som närmast en libanesisk prinsessa. Jag kan tänka mig att det trillar in en hel del frierier till Nour under de närmaste dagarna
***
Sagt och gjort, jag och min flaska glögg tog oss ut på Öster igår för att se matchen på Lidhultarns stora TV. Jag parkerade högst uppe i en snödriva och skyndade mig upp till matchstart. Dock visade det sig att s24.se och Mozilla firefox inte lämpade sig särskilt bra ihop. Över den ack så nödvändiga 'Visa Fullskärm'-knappen låg det ett par reklambanners och hur vi än försökte så kunde vi inte komma åt knappen. Så de två första perioderna såg vi i en liten ruta som täckte 25% av TV'n. Inför tredje perioden tog vi det drastiska beslutet att ladda ner Google Chrome, och 30 sekunder senare var problemet löst. Ibland är det inte svårare än så.

Kommentarer
Postat av: J

Jag har haft problem med match när jag har köpt via S24 så jag köper hos viasatondemand nu . Det är väl troligtvis samma leverantör av bilden men nu fungerar det utmärkt.Vet inte vad det kan bero på ?

2010-12-15 @ 09:54:09
Postat av: Joffemannen

Håller med om Nour. Hade inga problem med Firefox dock.

2010-12-15 @ 15:57:10
Postat av: Joffemannen

Min gissning är dessutom att ViasatOndemand skickar ut bättre kvalitet men kräver högre bandbredd. Har blivit av med bilden någon gång med ViasatOndemand så nu kör jag S24 trots att det hackar lite och är lite större pixlar. Får jag nytt bättre Internet går jag nog till ViasatOndemand igen

2010-12-15 @ 15:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0