Allting på en dag

Igår kväll så blev jag glad när jag insåg att måndagen skulle bjuda på Manchester United - Arsenal. "Härligt, en måndag med något att se fram emot" . Idag när jag vaknade så insåg jag att luciadagen bjuder på rätt mycket mer. Trettonde december, den vackra damen från Flen fyller år, i eftermiddag drar Musikhjälpen igång och jag har ett stort hus som väntar på att bli städat. Utöver detta så väntar förstås kvällens websändning av Leksand - TAIF. Leksand spelar sin tredje hemmamatch på fyra dagar och ikväll kommer bottenlaget Tingsryd AIF på besök. Klart att Leksand inte kommer att vara motiverade, så leder vi inte med 4-0 redan efter första perioden ikväll så skulle jag bli väldigt förvånad. Prioriteringar blir idag väldigt nödvändiga så lucia samt första kvarten av den engelska fotbollen får tyvärr stryka på foten, resten ska jag nog kunna hinna med.

Kommentarer
Postat av: Neo

ALDRIG mer betalar jag för att bara se halva isen i Växjös bajamaja..

2010-12-13 @ 14:32:13
Postat av: Lakej

Och ALDRIG mer betalar jag för att se en målbur och en restaurang i pissränneladan som kallas Dackehallen.

2010-12-13 @ 23:16:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0