Tillbaka

Efter en bra fest och en oerhört lång i Katrineholm tog jag idag tåget tillbaka till storstaden Växjö igen. Eftersom det var gratis påtår i restaurang-vagnen så blev det dock en ganska behaglig hemresa tillsammans med en god bok. I trakterna kring Norrköping kom ett SMS från Lidhultarn; "Ett oerhört tamt TAIF förlorar med 2-1, mål av Melonmannen. Sjukt nog var jag på plats". Senast jag fick rapporter från Oskarshamns ishall så satt jag på Arlanda och väntade på mitt flyg till Syd-Afrika. För övrigt samma match som jag satt och väntade på pling ifrån häromdagen när jag såg en repris av AIK - Almtuna.

Nu är jag hemma igen och har precis avnjutit en oerhört roande debatt mellan Jimmie Åkesson och Gudrun Schyman där den välklädda rasisten blev fullständigt uppäten av Gudrun. Säga vad man vill om Schyman, men hon kan i alla fall konsten att vara underhållande. Nu blir det en sen kvällsmat medans TV-veckans flaggskepp 'Agenda' och 'Dokument Utifrån' är tillbaka från sommarledigheten.

Kommentarer
Postat av: J

Vart såg du debatten mellan Åkesson-Schyman ?

2010-08-22 @ 22:39:43
Postat av: 1923

Agenda.

2010-08-22 @ 22:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0